A mai jegyzetben három levelet találnak. Egy győri polgár levélben fordult hozzánk, hogy tegyük közzé őket, mivel a helyi sajtó nem kíván a témával foglalkozni. Az írásos párbeszédet egy győri polgár kezdeményezte az Ifiház mellett lakók nevében a polgármesterrel. Alapvetően a bontás és a parkolóház – vagy ahogy a városháza nevezi, vegyes funkciójú parkolóház – ellen szólalt fel.
A levelet a polgármesternek címezték, de a választ a Városmarketing és Programszervezési Főosztály vezetője, Domanyik Eszter, jól láthatóan egy korábbi dokumentumból összefércelve adta meg. Ez a dokumentum nem más, mint a júniusi közgyűlésen, az ülés előtt pár perccel kiosztott anyag, ami konkrétumot alig, csúsztatást és megtévesztést annál többet tartalmaz, és egyértelműen az Ifiház bontására irányuló politikai kreálmány, nélkülözve mindenféle szakmaiságot. A városmarketingért felelős Domanyik görcsösen ragaszkodik ahhoz, hogy a 2013-ban leadott aláírásoknak alig a fele volt győri, így szerinte – és korábban Borkai szerint is -, azok nem relevánsak az Ifiház ügyében. Ezzel ellentétben – állítja – az ő soha be nem mutatott, sehol nem hallott és látott „közvélemény-kutatásuk” meggyőző erővel bír. Ehhez veszi még belvárosi boltosok aláírásával ellátott hitbizományát, és kijelenti, hogy a helyben lakók véleménye mit sem számít ezekkel szemben.
Már az a tény is felháborító, hogy a marketing osztály vezetője válaszol egy győri lakó levelére a megszólított polgármester helyett, de az már egyenesen a győriek arcul csapása, hogy nem voltak képesek egy új levelet írni, hanem összeollózták azt egy korábbiból. Ismerve a hivatali eljárásrendet, Domanyik Eszter kiadta egy titkárnőnek, hogy csináljon vele valamit, és aztán aláírta a nevét, vagyis tulajdonképpen senki nem foglalkozott egy győri polgár felvetéseivel két percnél többet a felelős és választott városvezetés részéről, csupán egy névtelen irodista. Győrben tehát úgy működik a város lakosságával történő kommunikáció, hogy a polgármesternek címzett levelet egy titkárnő összekaparássza, egy kijelölt embere pedig a nevére veszi. Borkai nem hajlandó kommunikálni a győriekkel, kiadja gebinbe. Még egy kérdést felvet ez a dolog, mégpedig azt, hogy a marketingosztály tulajdonképpen miért és hogyan működik, ha nem képes önálló választ megfogalmazni egy győri lakónak? Illetve miként viszonyul a városvezetés a győriekhez, ha ilyen trehány, összehányt válaszra méltatja csak őket?
A levelek:
Gallery with ID 6 doesn't exist.