Gyenge és mondvacsinált érvnek tűnik a tömegközlekedés elégtelensége egy igazgatási központ létrehozásával szemben, amikor jelenleg is több helyi járat érinti az ETO Park élményközpontot, és éppen a napokban olvashattuk, hogy az eddig helyi tömegközlekedéssel nehezen megközelíthető uszodához éppen most vezették ki a 8-as járatot.
A legnagyobb érv amellett, hogy a jelenleg a belvárosban található, nagy ügyfélforgalmat bonyolító igazgatási egységek kikerüljenek az élményközpontba az, hogy 2000 parkolóhely áll ott rendelkezésre ingyenesen, ennek 75%-áról beszélnek úgy a városvezetésben, mint hiányzó parkolóhelyről a belvárosban. Nem beszélve arról, hogy a csökkenő ügyfélforgalom magával hozná a kiterjesztett parkolási övezetek megszüntetését, ami a Győr-Szol és azon keresztül a város költségeit csökkentené. Nem kellene tovább olyan rossz és káros megoldásokon gondolkodni, mint az Ifiház lebontása, vagy a Vasas művház helyére épített parkolóház, nem kellene több belvárosi telken mélygarázst építeni, veszélyeztetni a helyi örökséget, nem kellene az embereket további parkolási díjakkal terhelni, egy élhetőbb belvárost lehetőségét hordozza magában ez a megoldási javaslat, mely végső soron mindannyiunk közös érdeke.