A szlalom

Erre is lesz bőven mód, mégpedig a következőképpen. Győrben a propaganda utak egyik-másik szakaszát kivéve a szomorú valóság az, hogy az egy főre jutó kátyúk száma lassan meghaladja az egy főre jutó megtollasodottak számát. Különösen vérlázítók a rendre megsüllyedt csatorna fedelek. Hát nem igaz ám az, hogy egy ilyen műtárgyat nem lehet tisztességesen megépíteni! Kérje már el valaki a tisztességes építés receptjét tőlünk száz kilométerre nyugatról. Ott már lassan harminc éve eredményes mozgalmat indítottak a profi fuserek ellen és fel is számolták a himpellérek eme fellegvárát.

Mert szakembernek nem elég kinevezni magunkat, sőt a résztvevő hívő-választók szavazata által sem válik senki azzá. Győrben is ki  kell végre tenni pályán kívülre a kontárokat, nem pedig lojális hadat toborozni belőlük puszta protekciós alapon. A döntési pozíciókban nincs helye félművelt, hozzá nem értő barbároknak.

Ellenkező esetben tovább kanyaroghatunk az egyre mélyülő és szélesedő úttest gödrök peremén; lásd Pápai út és Kálvária utca, vagy akár Révfaluban a Bácsai út megmaradt, propaganda útról leválasztott szakasza, de a sort hosszan lehetne folytatni.

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?